Musicalgroep SOT

De musicalgroep van ouders voor kinderen!

Wat doen wij?
Sinds 2009 is Musicalgroep SOT actief: ieder jaar voeren wij, ouders van obs Het Slingertouw en cbs De Burcht, een leuke, actuele musical op voor de kinderen van de beide scholen. Ook treden we op voor de leerlingen van het speciaal onderwijs en clienten van Talant en Meriant (uit MFA De Spil).
Speciaal voor familie, vrienden of andere belangstellenden spelen we daarnaast een extra voorstelling in het weekend.

De repetities voor de musicals beginnen altijd in november. De voorstellingen zijn eind maart.

Om te zien welke musicals wij eerder gedaan hebben kun je hier klikken.

Wil je meedoen?
Lijkt het jou, als ouder, leuk om je aan te sluiten bij onze toneelgroep? Dan bent je van harte welkom. Bij ons kan iedere ‘Slingerouder’ of ‘Burchtouder’ mee doen.
Ervaring als toneelspeler is daarvoor niet nodig. Wat je wél nodig hebt is een dosis enthousiasme, een beetje durf, gezelligheid en jouw inzet van november tot en met de uitvoeringen in maart.

Klik hierboven op het filmpje om een impressie te krijgen.

Meer informatie
Heb je vragen of lijkt het je leuk een rol te spelen op het toneel of achter de schermen, neem dan gerust contact met ons op via de mail.
Ons adres is musicalgroepSOT@hotmail.com

Jeanette Doets (regisseur)